بخش های مجتمع
فضای زیبا ودلچسب رستوران
واحداهای اقامتی
سالن وی آی پی
فضای زیبای باغ باطراوت
سالن پذیرایی ویژه مراسمات وجشنها
نمای بیرونی

شهر بازی به مساحت ۲ کیلومتر مربع

با بهترین امکانات

شهربازی‌ها به تنهایی می‌توانند گردشگری آن منطقه را تحت تاثیر قرار دهند. به این مفهوم که وجود شهربازی در یک منطقه به عنوان جاذبه‌ای مدرن و مفرح، تعداد بسیاری را جذب خود می‌کند و می‌تواند درآمد خوبی را نصیب صاحبان آن کند. اما این شاید یکی از معمولی‌ترین روش‌های کسب درآمد از این صنعت است، زیرا بسیاری از شهربازی‌ها تنها محدود به بازی‌های مدرن و جذاب نیست، بلکه در کنار بسیاری از آنها «تم پارک»های مختلفی احداث می‌شود.

تجربه غواصی با آموزش در دریاچه ای

به عمق ۲۰ کمتر

فن شناوری در زیر آب – با یا بدون وسایل تنفس مصنوعی اسکوبا است. غواصی علاوه بر اینکه کاربردهای صنعتی، پژوهشی، و نظامی دارد، برای ورزش و تفریح هم انجام می‌شود.امروزه ورزش غواصی و غواصی تفریحی به صورتی همگانی درآمده و به شکل گسترده‌ای در بسیاری از کشورهای جهان فعالیتی مفید، مفرح، لذت‌بخش و نیز منبع درآمد در صنعت اکوتوریسم شده‌است. تنفس زیر آب با استفاده از هوای فشرده تاریخچه‌ای کوتاه دارد. اما غوص در دریا و سفر به عمق دریا از دیرباز توسط بسیاری از ملل جهان انجام می‌پذیرفته‌است.

تجربه بالن سواری با خلبانی ماهر بر

منظره ای دلنشین

یک بالون، گونه‌ای هواگرد است که به دلیل شناوری، در جو باقی می‌ماند. بالون با یک کشتی‌هوایی که هواگرد شناوری است که می‌تواند در هوا به گونه‌ای کنترل شده حرکت کند، متفاوت است. بیش‌از ۲۵۰ سال پیش، اولین انسان «ژان فرانسوا پیلاتر د روزیر» با بالون هوای گرمی که برادران مون‌گلفیه در فرانسه آن را طراحی کرده بودند، پرواز کرد. یک بالون با عرض ۱۶ متر می‌تواند سه نفر را در سبد خود جای دهد.

گردشگری چیست ؟

گردشگری یا توریسم به‌طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی در نظر گرفته می‌شود. هر چند که در سال‌های اخیر شامل هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه آن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر یا توریست گفته می‌شود. واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد طبقه متوسط اقدام به مسافرت کردن نمودند. از زمانی که مردم توانایی مالی بیشتری پیدا کردند و عمرشان طولانی‌تر شد، این امر ممکن شد. اغلب گردشگرها بیش از هر چیز به آب و هوا، فرهنگ یا طبیعت مقصد خود علاقه‌مند هستند. ثروتمندان همیشه به مناطق دوردست سفر کرده‌اند، البته نه به صورت اتفاقی، بلکه در نهایت به یک منظور خاص. به‌طور مثال برای دیدن ساختمان‌های معروف و آثار هنری، آموختن زبان‌های جدید و چشیدن غذاهای متفاوت. گردشگری سازمان‌یافته امروزه یک صنعت بسیار مهم در تمام جهان است.

EnglishIran